Lördag...

Såååå nöjd med Mio idag o hans första stora tävlingsdebut vi fick tyvärr två diskningar men han skötte sig jättebra o gjorde de han skulle iaf....O han river inte utan problemet är att han tvekar lite mkt ibland o har lite för brått förbi vissa hinder....Men vi ska ju köra imorgon igen o då hoppas i på att få ta oss igenom en hel bana iaf...=)...Det blev grymt skitigt under dagen eftersom de redan va blött o sen började de regna oxå...Vilket resulterade i lervälling o extremt skitiga kläder....Då det var dags för klass 1 så var det som att halka runt på en skridskobana bitvis men jag höll mig på fötterna hela tiden...O imorgon så är det en ny dag o då kör vi på igen o hoppas att vi ska ta oss igenom utan att bli diskade iaf....

Men man blir väldigt slut i hela kroppen efter en sånhär dag så det är skönt att bara kunna sitta i soffan o inte göra ngt alls under kvällen....Lär nog somna ovaggad sen då jag lägger mig kan jag tro...=P

Ja de va allt om dagens äventyr återkommer imorgon med hur det gått då....


Skriv något till mig
Postat av: sara j

Åh va bloggen blev fin! Den är som behaglig för ögonen!:)

2009-09-14 @ 11:17:05
URL: http://jajjanstankar.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hallå, du sa faktiskt att du skulle blogga lite oftare nu när jag gjort den fin:P

2009-09-16 @ 00:40:12
URL: http://asaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0