Måndag...

Så himla usel på att komma på rubriker på mina bloggar nu så enklast möjliga får funka helt enkelt...Den ska ju liksom bara läsas o sen hoppas över iaf så den spelar inte så stor roll iaf...

Dagen har jag ägnat åt pluggerier mest hela tiden efter det så lyxade jag o Maria o möttes upp på fiket o tog en fika o bara surrade av oss lite skolgrejs...Sen så följde jag med o hämtade hennes små o blev bjuden på middag vilket alltid e lika trevligt...Då slipper man ju äta sj iaf vilket är ett stort plus...=D

Borde väl krypa ner under täcket o sova så man är någorlunda pigg inför imorgon då det säkert kommer att bli ett maraton framför datorn med examinations frågorna vi har tills på onsd...Risken finns ju att jag blir databefriad då utbildningen e slut jag kanske inte ens vill se åt en dator igen....Men då hinner man väl inte med ngn dator iaf för då ska de väl jobbas en massa o man kommer att vara såååå trött....Fast det borde ju inte bli ngn större skillnad mot förut iaf eftersom jag kommer att göra samma jobb iaf...Skillnaden är ju bara att jag kommer att få mer i kassan o en bredare pedagogik vilket jag kommer att se fram emot....

Annars så är jag en glad person för tillfället livet ler mot mig o jag följer liksom bara med i nuläget o ser vad som händer o vart det för mig....Saker o ting har liksom bara gått min väg nu på slutet o då njuter jag så mkt jag bara kan o tänker inte låta gamla negativa tankar få komma o förstöra för mig då....=D


Skriv något till mig
Postat av: Malin

När kommer du till mig på middag igen då? ;-)

Du måste ju komma och kolla in Tussan igen =)

PUSS

2009-09-29 @ 10:25:48
URL: http://rossbolsmalin.blogspot.com
Postat av: Anna

Vilket härligt inlägg! Massa positiva vibbar. Jag vill också plugga... =)

2009-09-29 @ 11:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0