Måndag...

Jag lever o mår bra har bara inte orkat/hunnit med att blogga de senaste dagarna har vart upptagen med annat i både tankeväg o fysiskt upptagen...Idag så har jag lämnat in första skrivjobbet till skolan o jag hoppas att jag får tillbaka de godkänt utan att jag måste tillföra ngt...Är ju lite svårt o skriva oxå såhär första gången då man inte vet vad det är man ska tänka på egentligen men jag tror de blev ganska bra...Nu kan jag iaf inte påverka det hela utan bara vänta o hoppas att de blev bra...Imorgon så ska jag läsa lite innan det är dags för seminarium igen vi brukar sitta i 2 timmar men dom timmarna bara flyger förbi när diskussionerna väl sätter igång...=D

Annars så försöker jag o hinna med vänner men på senaste tiden så har de inte funkat så jättebra...Väntar fortfarande på alla min inbjudningar som ska halga in i brevlådan =P...Eller på blombudet som ska komma med ett dussin rosor...Men det verkar inte som ngn av dessa punkter funkar direkt för mig så jag kanske måste tänka om på dessa punkter....Kanske är det så att jag måste bli tydligare i mina signaler...Får fundera på de under veckan kanske....=D

Nu ska jag äta lite choklad så att jag kan sova gott sen jag anser att jag kanske kan få ta en choklad bit eller två, tre, fyra eller fem eftersom att jag nu har börjat att träna....Men jag ska inte överkonsumera iaf utan äta med måtta...Men man måste ju få unna sig ngn gång ibland o särskilt då man vart duktig o skrivit på sitt arbete hela dagen....


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0