Måndag...(snart tisdag)

Tänkte in o blogga en snabbis lite om Hotell nätterna i Falun, skoldagar var inte alls lika roliga som nätterna på hotellet...Fast risken är ju att de kanske bara är roligt för oss som var med vilket de oftast är gällande mina historier...Malin jag säger bara kiss i busken så får du skratta lite....

Vi kom ju ner på måndag kväll till Falun o tjusiga hotellet =)....Fikade lite o satt o surrade en sväng jag o Maria o försökte landa i att vi va framme o skulle påbörja studierna på riktigt dagen därpå...Vi hade båda två kuddar var o varsitt täcke så inget som vi behövde slåss om iaf...Trodde jag då när jag somnade....Men döm om min förvåning då jag vaknar mitt i natten av att Maria sitter upp o säger högt "Men du har ju en extra", en extra vaddå frågade jag...."En extra kudde säger hon tibax o håller kudden i handen o tittar på mig....Jag svara då att det visste jag redan varpå hon slänger ner kudden åt mitt håll o lägger sig o somnar om....Hon mindes inget av de dagen efter....Natten mot onsd trodde jag skulle bli lung, men icke sa nicke...Innan vi somnade så hade vi smsat lite på varsitt håll hon o jag o sen släckte vi o skulle sova....Jag vaknar denna natten av att Maria petar till mig på armen o säger "O du får bara en sms hela tiden dippidippi dipp"...Jag säger då Va???....Hon svarar då "Ja du får ju sms hela tiden"...Jag tog ju för givet att sov som vanligt o vände mig om o somnade om....Hon mindes inget nästa morgon heller men saken var den att jag hade faktiskt fått ett sms....=)...Så lite rätt hade hon ju där i sömnen...Kan bara säga som så att det är ju ett mindre äventyr att sova i samma rum som Maria men man har väldigt roligt iaf....=D


Låten e underbar....


Skriv något till mig
Postat av: Maria

Haha jag kan ju inte annat än skratta;) Men jag tycker synd om dig som inte gick sova :(

2009-09-09 @ 17:16:02
URL: http://abbybabby.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0