Miiiiiiin.....=D

Ibland så får man ta saken i egna händer om man ska få de man vill ha helt enkelt...=D
Så nu är den beställd o jag väntar på att den ska finnas i min ägo o jag kan få leka med den så mkt som jag själv vill....=D

O som ni ser så blidde de en svart iaf...Tror jag skulle kunna lessna på en blå i längden o svart funkar ju alltid så då fick de bli en sån iaf....Men jag e lika lycklig o glad över det så nu hoppas jag att väntan inte behöver bli alltför lång...


Skriv något till mig
Postat av: Malin

Bara att grattulera då till ditt nya köp!!

2009-09-28 @ 08:53:40
Postat av: Sara Jonsson

Åååh jessica det värmde! Tack ska du ha:)

kramkram

2009-09-28 @ 09:45:39
URL: http://jajjanstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0