Onsdag....

Måste börja med att tacka alla som kommenterat min nya fina blogg...Men allt är ju lillasyster förtjänst....=P

En snabb resume om söndagens tävlingar som iaf slutade med ett genomfört lopp dock med mkt tidsfel men jag är glad o nöjd med min lille Mio som inte diskade sig iaf....O nu har vi nog fått mersmak på agilitytävlingarna oxå så vi får kolla runt om det kan finnas ngn tävling i vinter oxå....I nuläget så skulle dom dock båda behöva sig en dusch så jag får se om jag hinner med de i helgen...Ska klippa Mios syskonbarn på sönd oxå om allt går som de ska o de passar för dom....Jag är ju lite bunden till o göra sånt på helgerna nu eftersom jag har skola månd-onsd o sen jobb torsd-fred...O då orkar jag inte med så mkt mer på kvällarna e jag rädd....

Idag så har jag sjuuuuukt ont i höger lår vet inte om det är ngn sträckning efter träningen eller om det är ngn muskel som inte mår som den ska....Men jag kan ju gå om än lite stelt så då får man väl vara nöjd...Är värre då man ska kliva upp ur soffan då man suttit ner så jag får hålla mig sittandes så mkt det bara går....Men det gör mig inget eftersom jag iaf e så duktig o rör på mig lite nu o då iaf....=D

Nu ska jag återgå till att sitta i soffan o kolla på tv:n e tanken....Ska bara spela lite musik för er först....=P


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0