Snart onsdag....=D

O jag ska få hem min lilla älskling så som jag saknat den/han/hon/det vad kallar man egentligen en mobiltelefon???....Min dator är ju min lilla svarta älskling o mobilen kommer ju oxå att vara svart så den kanske oxå blir min älskling men då kanske datorn blir svartis o de går ju inte....Nej jag får nog komma på ngt annan namn på den helt enkelt...Ngt äckligt gulligt kanske så folk blir tokiga på mig hahahahaha.....I vilket fall som helst så kommer den att passa mig så bra imorgon då jag suttit med muntlig tentamen först den får ju bli min lilla belöning som jag får hämta ut efter jag e klar...=D

Idag så har jag sammanlagt kollat på tv i 30 min tror jag annars har jag suttit med böcker o papper i köket o vart duktig...Gjort några pauser såklart för att inte bli helt knäpp men annars så har det gått ganska så bra...Är väl lite som jag fortfarande är fundersam på men vi ska träffas i studiegruppen imorgon innan det är dags....Så det känns bra o jag har verkligen en toppen studiegrupp o vi hjälper verkligen varann med det som behövs så man behöver inte känna sig dum med sina frågor iaf...Så vi hjälper varann o ska säkert kunna klara av detta oxå så att v får godkänt iaf för det räcker gott o väl för min egen del....=P

Nehepp nu ska jag väl försöka o samla ihop mina papper o sen borde jag försöka o sova....Kan ju lite glatt meddela att träningen kanske börjar visa lite resultat för vågen pekade neråt iaf nu ikväll.....Fast jag vill ju att det ska börja kännas på kläderna oxå för det är ju då som man verkligen märker att det händer ngt....Synd bara att jag missade träningen ikväll men tentan fick gå före o så får jag ta i desto mer på torsdag istället....=D



Jag räknar med att ingen annan kommer att gilla denna låten iaf....=P


Skriv något till mig
Postat av: Marlen

Du e såå jäkla duktig! Lycka till med tentan idag:D pussss

2009-09-30 @ 10:50:09
URL: http://marlenai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0