Vatten....=S

Okej här har man varit extremt duktig o tränat i en timmes tid på kvällskvisten o så kommer man hem o ska hänga sin tvätt som man satte igång innan man åkte....Men döm då om min förvåning då det är VATTEN på halva toagolvet o allt är bara blött, blött, blött...Blev lagomt irriterad då jag såg att slangen som ska leda vattnet ner i badkaret på ngt sätt hade åkt ur o hamnat på sidan därav allt vatten på golvet...Bara att slänga mattorna i badkaret o torka upp vattnet med moppen en enda fördel såg jag med detta o det var att allt damm som legat under badkaret hade kommit fram o gick att samla upp....Men jag ser inte de som ngt jättepositivt i allt vatten heller....Har hängt tvätten iaf o vattnet är borta men jag hade kunnat göra ngt roligare ikväll oxå....

Ska snart måla naglarna inför imorgon då vi har planeringsdag på jobbet...Jag hade ju hoppats på utgång senare på kvällen o har min vana trogen anlitat pappa som chaufför...Men döm om min förvåning då INGEN vill gå ut mer än att äta efteråt har försökt lite smått o leta annat sällskap o jag har inte gett upp ännu utan ska fortsätta under morgondagen...För mig räcker det om jag får ngn som vill gå o ta en cider eller två o bara prata bort ngn timme eller två så jag hoppas jag lyckas med mitt uppdrag....

Nehepp dags o måla naglarna o sen torka håret o fixa de så gått de går innan morgondagen....Får väl fixa det ordentligt imorgon iaf o sen lägga på ansiktet oxå....O fixa dagens outfit oxå för lite ska man väl få klä upp sig imorgon iaf....Jag har ju siktet inställt på en kväll imorgon oxå o får kämpa så gott de går....

Skriv något till mig
Postat av: Jenny Persson

Vet du, du skulle ju kunna fråga mig nån gång men jag kanske inte duger =(

2009-09-26 @ 18:52:44
URL: http://golden.cybersite.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0