Workout...=D

Okej ännu en gång så har man påbörjat sitt nya såkallade nyttiga liv tänkte att de kunda höra ihop med mina nya studier....Idag så tog jag med mig Petra o så åkte vi o körde ett pass Box o attans såååååå kul de va tror jag skrattade lika mkt som svetten rann....Men de kändes i kroppen oxå så nu är man lite mör i låren o i axlarna så det lär väl visa sig om man ens kommer ur sängen imorgon då man ska infinna sig framför datorn vid 9:00 o ha seminarium med dom andra, men man får ju sitta ner iaf så de ska nog gå bra...Kan va värre då jag ska ut med hundarna först får väl krypa upp o ner för trappen hahahaha.....Känns skönt att ha kommit igång med ngt iaf så man tar sig iväg på ngt o får röra på kroppen...O på torsdag så ska vi på Styrka/Core dom kör de varannan vecka o jag vet inte vilket som blir först....Men de blir säkert jättebra än vad de blir....=)

Nehe om man nu ska ta o försöka sig på ngt vettigt i bloggen oxå men vette tusan vad de skulle va....Ngn outfit of the day får ni ju inte den har dock iaf bara innehållit mjukisbyxor o tröja så de e nog inte så spännande =P....Nej jag får väl göra som alltid då jag vill fylla ut bloggen....MMm just de här kommer lite musik som ni sååååå gärna vill höra såklart....

O eftersom dom nyss släppt nya skivan så finns de fortfarande gott om låtar o lägga in...=P

Lite duktig e jag iaf som bloggat så pass mkt nu de senaste dagarna tycker jag...Måste nog låta lillasyster sj få lära mig hur man stylar om bloggen så kan jag göra de sj....Då kan jag ju förändra här hur mkt jag vill oxå kanske kan ha blogg of the week...Fast jag ska nog inte ta i så jag spricker nu tror jag...=P


Skriv något till mig
Postat av: Anna

Wow, du är en inspiration tycker jag!!! Både med träningen och pluggandet!!! =)

2009-09-14 @ 13:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0