Blogging...

Mio är sjuk o har fått hög feber den ligger nästan uppe på 40 grader nämligen 39,8 o jag hoppas verkligen att den har gett med sig tills imorgon för annars så blir det Djursjukhuset för hans del...Även om inga pengar finns till det så löser jag alltid sånt då det har att göra med hundarna...Dom är ju mitt allt o det är ju min skyldighet att se till att dom har det bra o är friska...Så inatt sover jag o håller tummarna samtidigt...=)

Annars så rullar allt på som vanligt inget kryss i taket ännu så jag inväntar morgondagen för att se om det blir dags då istället....Har inte gett upp hoppet om att få måla i taket än iaf o bildbevis kommer såklart om det blir på ta om det...Silikondörren står kvar iaf o inget har spruckit o läckt ut än iaf så jag hoppas på det bästa där oxå...Har börjat att inhandla lite smått inför kalaset som kommer om två veckor o då känns det ju som det faktiskt närmar sig på riktigt....Min vän Camilla fick idag en liten flicka så nu är Sara storasyster oxå...Längtar tills jag får se o lukta på den lilla o bli sådär riktigt bebis sjuk igen som man alltid blir då man får träffa smått...=)

Aaaaaaaaahhhhhh jag blir lite smått tokig då jag försöker o skriva o skulle vilja skriva så mkt som inte passar sig i bloggen...Jag kan inte skriva om allt i mitt liv i bloggen för då blir jag alldeles för personlig o det är inget jag önskar direkt...Vissa saker vill jag ha kvar själv o endast berätta för de i min närhet o jag är ju väldigt glad att jag kan bolla med dom iaf...Mot dom som känner mig väldigt nära så kan jag berätta i princip allt o alla behöver ha såna vänner tycker jag...Vänner som finns där närhelst man behöver dom o som stöttar i alla svåra o glada stunder...O vissa saker är ju lättare att berätta om på riktigt än att få ner det i bokstäver även om jag ibland kan skriva så tangenterna ryker....Men jag kan oxå skilja på vad som passar in i min blogg o inte o då måste jag hålla hårt på mina principer istället....Det jag står för det är jag stolt över o det kommer jag aldrig att be om ursäkt för...

Men nu ropar sängen på mig så jag ska gå o göra den sällskap tror jag...Natti natti....<3


Skriv något till mig
Postat av: Åsa

Ja ibland kanske du till och med berättar lite väl mycket;)

2010-04-12 @ 18:32:18
URL: http://asapersson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0