Disaster date...=)

Sitter just nu o slökollar på Disaster date på MTV o jag kan inte annat än småle åt deras dejter o det dom får vara med om...Men jag har oxå sj varit med om en dejt som lätt skulle kunna platsa i det programmet o nu så kan jag ju undra om det inte fanns en massa dolda kameror överallt...Jag tror att de flesta som läser min blogg har hört om min historiska dejt men jag kan dra den i en mindre version här för er som ändå inte hört den....

Jag skulle träffa en kille som jag hade haft kontakt med via telefon o internet ett tag o vi bestämde att vi skulle ut o äta o sen gå på bio...Tanken var att han skulle hämta upp mig vid 15 tiden för vi skulle äta vid 16:30 men gissa då om jag blir väldigt förvånad då det ringer på dörren redan kl 13...Kikar i hålet o där står en kille iförd cowboy hatt o skinnjacka jag fick ju så lov o öppna o släppa in honom...Men eftersom det enligt mig var 2 timmar kvar tills han skulle ha kommit så hade ju inte jag gjort mig iordning inte sminkat mig, fixat håret eller bytt om....Så medans han satt i soffan själv så låste jag in mig på toaletten o sökte egentligen efter närmaste flyktväg...Då jag gjort mig färdig så åkte vi iväg mot restaurangen....Då vi skulle gå in på restaurangen så går han före mig o jag tog väl nästan för givet att han skulle hålla upp dörren åt mig eller iaf se till så att jag var nog nära o hann ta emot den...Men så var inte fallet utan jag fick dörren rätt i ansiktet o stod på utsidan ganska så paff fick slita upp dörren själv varpå han säger ngt i stil med "Jasså där är du"....In på restaurangen o som tur va så var det inte direkt fullsatt utan det satt ett äldre par där o vi fick ett bord ganska långt in....Till en början under middagen så gick samtalet bra men när han sen gick över till att prata om framtidsplaner o att jag redan ingick i dom då började jag rygga tillbaka....Han pratade om hur många barn vi skulle ha o att vi skulle bosätta oss hemma på samma gård som hans föräldrar ute i obygden...Vi skulle ha minst 4 barn o han skulle se till så att jag kunde vara hemma o inte alls behövde arbeta utan den biten skulle ha ta hand om....Då tyckte ju jag såklart att han började ta ut saker i förskott o jag försökte leda in samtalet på annat istället...Vi hade verkligen inget att prata om egentligen men jag frågade mer allmänna frågor så att vi inte skulle komma in på hans framtidsplaner igen....Sen så hade jag ju ett biobesök att ta mig igenom oxå han betalade bion o vi satte oss i salongen....Eller rättare sagt jag satt på bio med paret bredvid mig för han var ju tvungen att göra plats åt sin cowboy hatt oxå så den fick sitta mellan oss...Han sa att han ville såklart ge mig lite space så att han inte trängde sig på...Men jag anser ju att man sitter bredvid den man går på bio med o det där spacet hade hann ju redan förstört med sina framtidsplaner som han hade angående oss...Jag kollade på filmen iaf med paret bredvid o den var ju helt okej....Påväg hem så sitter han o huttrar o fryser eftersom det var i feb/mars vi gick ut så var det ju vinter o kallt ute....Han sa att han hade ju tagit skinnjackan för att kunna imponera lite på mig o visa att han hade stil...Sen säger han att han hade ju fått ärva jackan av sin pappa o att han ville ju använda den för hans skull oxå....Jag satt istället o mös i min dunjacka o frös inte alls utan längtade bara hem så jag kunde stänga in mig o låsa dörren...Hade redan kl 13 bestämt att då han lämnat av mig så skulle han inte följa med in igen utan det skulle avslutas där o då....Han hörde såklart av sig dagen efter o jag sa då att det inte skulle kunna fungera mellan oss iaf o att det var lika bra om vi inte träffades igen...Jag sa att jag visst kunde ha kontakt med honom via msn om han ville det men att det räckte för mig....För han så var det dock inte lika lätt utan han smsade under söndagen o dom svarade jag på men påminnde honom om att jag inte ville ha mer kontakt via sms...Han fortsatte dock att skicka under måndagen o då svarade jag inte men då skickade han sms som var lite mer av den hotfulla karaktären o att han krävde sms tillbaka då han skickade....Jag skickade inte ngt iaf utan väntade tills jag kom hem på kvällen o förklarade än en gång via msn hur jag ville ha det....

Just då så verkade han förstå o man kan nog säga att vi bröt kontakten där o då....Jag vet inte om jag fått fram humorn i det hela men man måste nog ha varit med för att förstå det sjuka i det hela...Men dom som fick höra historien då den var ny kunde verkligen se det roliga i det hela....=)


Skriv något till mig
Postat av: Åsa

Hihi jag fnissade som vanligt iallafall.

2010-04-10 @ 15:14:26
URL: http://asapersson.wordpress.com
Postat av: Malin Eriksson

Ooo vad jag minns den historian. Vi stog ute på gården på Backen och garvade när du berättade, lite av komiken låg ju i vilken film ni hade sett oxå =D

2010-04-10 @ 18:32:08
Postat av: Jenny

HAHAHAHAHAHA, vilket nöt han var =)

2010-04-10 @ 20:50:54
URL: http://golden.cybersite.nu
Postat av: Honey

Gud så tragisk kille !!!

Ja de finns verkligen nötskal, tur att du slapp honom tillslut hahaha

2010-04-11 @ 00:46:54
Postat av: Lina Lif

Det var det SJUKASTE jag hört. Jag kan inte annat än skratta!

2010-04-12 @ 12:21:19
URL: http://linalif.blogg.se/
Postat av: Anna Lewin

Jag garvade ihjäl mig när jag läste. Vilken tragisk snubbe! Stackars dig alltså, gud vad jobbigt... =0

2010-04-13 @ 10:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0