Eeeehhhhh.....

Eeeeehhhhh jahapp hur ska jag nu reagera jag har haft BESÖKSREKORD på bloggen....O eftersom jag inte vet hur man gör såndär tjusig bild så man kan visa så får jag väl berätta antalet istället...Hela 23 st unika besökar var inne hos mig häromdagen....=D
Känns som mitt bloggande börjar ge frukt nu o snart kanske de stora bloggsidorna hör av sig eller så får jag helt enkelt en helt egen domän att blogga på....Jag ser framför mig hur alla inbjudningar börjar trilla in på hallmattan o hur ska jag då hinna med alla fester bland mitt pluggande o all litteratur som ska läsas....=P

Jaha nu vette tusan om jag egentligen hade så himla mkt mer o blogga om men jag måste väl komma på ngt snitsigt o skriva om så att alla mina 23 unika läsare kommer tillbaka...=)

Kan ju meddela att jag äntligen fått rumpan ur soffan o ringde till Riksbyggens jour telefon för att få hjälp med dörren min som snart trillar ut i trappen...Det har spruckit upp runt hela dörr karmen o nu har listerna börjat lossna oxå o om det hör ihop så kändes det som om att det var dags att ringa...=P
De skulle hit o kolla idag men då hade snickaren blivit sjuk så då ska dom kolla imorgon sa gubben från Riksbyggen o sen får jag väl se hur lääänge det tar innan dom gör ngt åt det egentligen...Men jag ser ju framför mig hur dom måste riva loss o sönder en massa tapet vilket då borde innebära i att dom måste bjuda på en omtapetsering av hallen oxå...Var ju inte så länge sen som jag fick den tapetserad iaf men kan tänka mig att byta igen det gör mig inget alls...Såvida dom nu har några snygga o bjuda på för annars så kan jag lika gärna ha kvar min gråa tapet som sitter där nu...=)...Ja fortsättning följer efter imorgon hoppas jag får vandra med telefonen i leggingsen ännu en dag kruxet är ju bara att den liksom halkar ner ibland o hamnar nere på låret...=P

Nej nu ska jag inte tråka ut er mer utan ska tacka för mig o vända mot sängen istället o hoppas på en extremt god natts sömn...Bjuder på lite väldigt bra musik som lillasyster har introducerat mig för...=)



Melissa Horn - Kungsholmens hamn


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0