Fredag....

Veckan är avklarad o jag fixade galant att jobba i tre dagar denna veckan...Saknar att jobba mer så jag tog tillfället i akt o jobbade en extra dag denna veckan...Älskar verkligen mitt jobb o skulle inte kunna tänka mig att sluta jobba även om jag ngn gång skulle vinna ofantligt mkt pengar...Skulle nog hellre gå ner i tid då men skulle behöva ha kvar kontakten till ett jobb...O mitt jobb som ger så ofantligt mkt tillbaka är ju guld värt måste jag säga...Man får skratta o ha roligt mkt varje dag o kärleken man får o kan ge till barnen värmer så otroligt mkt...=)

Min dörr som dom igår var här o fixade är nu tillfälligt lagad med silikon så jag får se om det räcker eller om det spricker upp igen...Egentligen så hade jag ju hoppats på att dom skulle vara tvungen att riva upp allt o förstöra tapeten så att dom hade blivit tvungen att fixa en ny tapet åt mig...=P
Men än så länge så håller det iaf o nu finns det ju silikon i min lägenhet oxå o det är ju en himlans tur att den inte sitter i mina bröst iaf....=D

Livet annars rullar på väldigt bra skolan funkar o allt annat runt om mig funkar oxå...Träningen håller i sig o jag tycker faktiskt det är riktigt roligt...O jag är lika stolt över mig sj varje gång jag klarat av ett pass särskilt då det innefattar lite löpning oxå då är jag ännu stoltare över mig sj....O vad gäller skolan så är det där krysset i taket kanske inte alltför långt bort iaf men jag ska inte måla det riktigt än iaf...Vill ju inte kludda i taket om det nu mot all förmodan inte skulle behövas....=P
Vad gäller annat i mitt liv så finns det som sagt endel skoj inplanerat o jag gillar då det finns saker att se fram emot...Ska ju först fira mig sj med kalas med nära o kära runt mig o sen åker jag ner till lillasyster i Sthlm för att umgås med en massa trevliga människor....O sen så förväntar jag mig att värmen har börjat komma på allvar hit o att man kan börja lätta lite på kläderna iaf...Just nu går jag fortfarande i dunjacka hemmavid o på jobbet har jag täckbyxor o täckjacka med vinterskor till....Skorna har jag mest för att dom är sköna o sen oxå vattentäta till viss del o så slipper jag ju frysa om fötterna för det är ju fortfarande kallt i marken...=)

Jaha så har jag plitat ner ännu ett ganska konstigt inlägg men i nuläget så finns det egentligen hur mkt som helst som jag skulle vilja skriva men jag vill inte göra det heller....Håller endel för mig sj o det är endast de närmaste kring mig som vet allt egentligen...Jag vill liksom inte dra otur över saker o ting utan jag låter det bli som det blir o så andas jag under tiden istället....=)


Skriv något till mig
Postat av: fotograbben.se

Hejsan ! Har du haft en trevlig kväll?

Jag har haft en kanonkväll med både musik och cola =)

2010-04-10 @ 00:13:56
URL: http://fotograbben.se
Postat av: Åsa

Hit slipper du åtminstone ta med dig vinterjackan. För om du gör det kommer jag skälla lite på dig:p

2010-04-10 @ 15:18:40
URL: http://asapersson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0