Halsen....=S

Min hals är inte riktigt som den borde idag det började lite smått igår att jag tyckte att det irriterade längst bak i munnen....O nu så har det gått ner i halsen o det irriterar sjuuuukt mkt o det känns som jag vill hosta hela tiden...Men kruxet är att hur mkt jag än hostar så är irritationen kvar för jag tror att det är gomseglet som på ngt sätt har svällt upp o att det det som irriterar....Jag hoppas verkligen att det ger med sig snart för att gå runt med en kräkreflex typ hela tiden är inte direkt ngt jag tycker om....=/

Nu så är det riktigt nära tills det är min födelsedag ska ta mig igenom idag o imorgon o sen så kommer jag att vakna upp på tisdag ett år äldre...Vet inte riktigt hur jag ska relatera till det direkt men jag ska väl ta mig igenom det på ngt sätt oxå är tanken...Kalaset sker på lördag med närmsta släkten o mina vänner som betyder extra mkt för mig...Så jag kan under veckan se fram emot det iaf o sen så åker jag ju till Sthlm helgen 29 april - 3 maj så då får jag fira med lillasyster att vi båda har fyllt år så det ska bli riktigt trevligt det oxå....=)

Jahapp o ingen har nappat på min bio invite heller så då får jag väl tvinga med ngn istället....Undra vem som ska bli mitt offer o vem som skulle kunna lida mest av att se filmen...Hahahaha....Man får vara lite självisk ibland tycker jag o det finns väl ingen som inte vill gå på bio med mig....=D....Jag kan till o med erbjuda att hålla handen om personen skulle tycka att filmen är läskig....=)
Men jag ser mest fram emot effekterna i filmer för jag älskar den typen av film o på en sida så stod det att om man gillade Sagan om ringen filmerna så skulle man älska den här filmen oxå....O det måste jag ju ta reda på om det verkligen stämmer eftersom jag formligen älskar Sagan om ringen filmerna så har jag stora förhoppningar på Clash of the titans....=)




Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0