Happy Birthday to Meeee...=)

Skyndar mig med att lägga in ett litet inlägg nu medans det är tomt på folk här hemma...Mamma, pappa o storasyster har varit här o ätit tårta o nu inväntar jag Maria, Vilgot o Thilja...Oooohhhhhh nu ringde just telefonen o jag ska få blombud under eftermiddagen....=D...Det kunde ju verkligen inte bli bättre så nu ska jag bara invänta o se vem dom är ifrån....=)

Har fått paket, blommor o tårta redan så dagen har ju börjat väldigt bra....O mina sjuuuukt snygga skor låg såklart i paketet så nu kan jag vandra runt ute med riktigt snygga skor iaf....O grattis hälsningarna har ju verkligen haglat in både via sms o på facebook...Så jag ska nog överleva den här födelsedagen tror jag...=)

Senare ikväll så kommer underbaraste Marlen på besök oxå hon skulle fixa skjuts med lillebror Henrik så han kommer nog oxå förbi skulle jag tro....=)

Kan ju oxå berätta att jag igår slog nytt besöksrekord på bloggen så snart är jag nog uppe i toppen med de andra skulle jag tro...Så det blev ju liksom som en liten förskottspresent kan man säga....=D

Nehepp nu ska jag fortsätta invänta resten av festen...=)


Skriv något till mig
Postat av: Honey

GRATTIS på din stora dag gumman...hoppas den varit toppen =)

2010-04-20 @ 22:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0