Jahapp...Rubrik...

Usel på att komma på rubriker för stunden o egentligen så ska väl rubriken kunna kopplas samman till själva inlägget o det lyckas jag väldigt sällan med kan jag meddela så då är det väl lika bra att köra på en neutral rubrik istället o sen hoppas på att inlägget blir okej iaf...=)

Dagen har förlöpt bra o jag är liiiika trött som vanligt förstår inte vad som har hänt egentligen för jag sover väldigt bra om nätterna så det kan inte bero på det heller direkt....Så det är väl bara att kämpa vidare o sen hoppas på att jag snart är piggare o kan orka med lite mer än vanligt igen...Fast egentligen så kanske det beror på den stundande födelsedagen oxå jag blir ju ett helt år äldre snart o ska på ngt sätt försöka att överleva det oxå...Antingen så vänder det eller så kommer jag inte ur sängen på tisd morgon utan får tillbringa födelsedagen i sängen o inte orka med ngt annat en ett o annat toalett besök...Ja jag kan ju inte annat göra än o vänta tills det blir tisd men om jag istället skulle få en masssssa paket o blommor så blir jag ju väldigt glad o då kanske jag glömmer bort det jobbiga med att fylla år....=)

Okej jag har börjat att tänka även fast jag hade lovat mig sj att jag inte skulle göra det....Men det går inte att låta bli heller för om jag inte får tänka så blir jag tokig känns det som...Tankarna är glada iaf o jag mår bra av dom men jag vill inte släppa för mkt på dom heller utan jag vill kunna känna att jag förblir neutral...Men jag mår som sagt bra av tankarna o är glad att jag kan få må bra o känna att det finns bra människor runt mig....Älskar verkligen dom som står mig närmast o jag är så glad att jag får ha dom där...Nu ska jag fortsätta med mina tankar o sen hoppas på att jag förblir neutral o fortsätter att må bra ett tag till...Men jag har ju intalat mig sj att jag ska fortsätta att må bra o inget ska kunna ändra på det är min tanke....O jag håller ju hårt i mina principer o jag hade inte alls tänkt släppa på dom nu...=)


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0