Låååångfredag....=)

O nog har den känts låååång för jag har inte gjort ngt alls på ett ungefär...Just därför som jag tog en liiten längre runda nu med vovvarna o det var riktigt skönt ute faktiskt men det är fortfarande för blaskigt för att jag ska vara riktigt nöjd...Det är blött o skitigt o hundarna är smutsiga hela tiden nu känns det som just sådana ggr som man skulle vilja ha ngn som duschade hundarna varje dag...=P
Men jag kämpar på så gott det går o hoppas att det tinar på fort nu så gräset får komma fram istället o det får torka upp ordentligt så man kan njuta av promenaderna...O så att solen får komma fram o värma istället för nu så saknar jag solen o värmen väldigt mkt...Men jag kan ju iaf se fram emot mitt stundande kalas o sen en resa ner till lillasyster helgen efteråt...O sånt tycker jag om planer som får mig att må bra vilket innebär att dagarna fram tills dess inte känns så jobbiga...O sen så kommer vi ju in i maj o då förväntar jag mig att man ska kunna springa runt i sommar skorna o njuta av värme o sol....=D

Jag har oxå bett en av mina vänner som är djurkommunikatör att kolla om hon kan känna av ngt från Rasmus...Skriver mer om det då allt är klart hon vill inte veta en massa innan så då skriver jag inget här eftersom jag tror att hon är inne här o läser emellanåt....Men ni ska såklart få veta vad hon kom fram till då det är klart...=)

Det enda som just nu egentligen är jobbigt är tentan som ska in på sönd =S...Jag har ingen motivation alls till att skriva den o så har jag inte känt förut så jag hoppas verkligen att det ska släppa tills imorgon så att jag kan skriva klart den då...Men om jag verkligen tar mig i kragen så ska jag nog få till den oxå...O i värsta fall så får jag ju komplettera den med ngt efter att läraren har betygsatt den...O det har jag ju fixat förut iaf o jag ska ta mig igenom hela utbildningen på ett eller annat sätt även om det känns motigt o jobbigt ibland...

Har inte kunnat träna på 2 veckor snart pga resan till Falun o att påskhelgen kom vilket innebar att dom inte har öppet...Men till veckan så kör vi på igen o så hade jag tänkt att jag skulle investera i en träningsvideo från dom oxå....Man kunde se klipp från dom på hemsidan o det såg ut att va ungefär samma rörelser som på passen så det borde jag kunna klara av...O då får jag ju tillfälle till att röra på mig även då jag inte kan åka på Friskis & Svettis o träna hos dom...O just nu så är jag inne i en liten fas då jag tycker om att röra på mig o då måste jag ju se till att hålla igång oxå o underhålla träningen...=D
Men just nu så är det ju påsk helg o då hörde jag att man faktiskt fick äta godis med gott samvete så jag gör så gott jag kan....=)



Glad Påsk....=D


Skriv något till mig
Postat av: Honey

Ohh så gottis då... har oxå mumsat godis idag, fast inte så möe.

Hoppas du får en fin påsk gumman trots din tenta... ska hålla tummarna för dig, de kommer du fixa galant. pöss

2010-04-03 @ 01:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0