Lista...Hahahahaha

Jag fick i julklapp av min syster Jenny en prenumeration på tidningen SOLO som enligt mig är en sjuuukt bra tidning som verkligen innehåller allt....Ett stort plus är att man varje nummer får med smink oxå o det är helt okej kvalitet på det man får med så inget o klaga på där heller...Idag så fick jag ett nytt nummer av tidningen in på hallmatten o i detta nummer så fanns det med en lista som var sjuuukt rolig så jag tänkte att jag skulle dela med mig av den...För det kan ju va så att ni som läser kanske inte har tidningen men då får ni ju ta del av listan iaf o jag hoppas den får er att le lika mkt som den fick mig att skratta högt...

Så blir du impopulär!!!

1.
Skriv med filtpenna på whiteboarden
2. Smygläs Metro över någons axel. Sucka irriterat när personen vänder sida och säg "Jag var faktiskt inte
klar än"
3. Ta ut en hundralapp i taget när du ska ta ut pengar
4. Testa mobiltelefonens samtliga ringsignaler på bussen. Sjung gärna med
5. Kör på folks hälsenor med kundvagnen när du är i affären
6. Agera expertkommentator när du och killen kollar fotboll. Gör det till en sport att överrösta de riktiga kommentatorerna. Fokusera mycket på outfits och frisyrer
7. Gå på en svår indieklubb och lägg ut texten om hur Britneys texter förändrat ditt liv
8. Upprepa allt folk säger till dig. Med bebisröst
9. Ät upp någon annans lunchlåda. Betygsätt och maila resultatet till hela kontoret
10. Svara med sång. Hela dagen
11. Sätt dig bredvid någon på bussen eller tåget trots att det finns massor av lediga platser
12. Bli konspirationsteoretiker för en dag. Skicka minst fem massmail
13. När någon slänger något på gatan plockar du upp det och säger med duktig, käck stämma "Du har visst tappar något"
14. Recitera högt när du skriver mail eller sms
15. Häfta ihop papper mitt på sidan
16. Fråga folk vilket kön de är. Skratta hysteriskt åt svaret
17. Posta torktumlarluddet till personen som hade tvättiden innan dig
18. Tagga din kompis i fula bilder på facebook. Extrapoäng: Posta och tagga fyllebilder tidigt morgonen efter, medan dina vänner fortfarande bakissover
19. Ta med dina soppåsar på bussen
20. Provsmaka frukterna i fruktdisken. Var noga med att bara ta en tugga av varje. Lägg tillbaka
21. Moonwalka så fort du ska gå någonstans
22. Säg "Jag kan inte ta ditt samtal just nu men var god att lämna ett meddelande efter pipet" när din chef/mamma/kompis/pojkvän frågar dig om något
23. Bjud in alla dina vänner på Facebook till piratspel, maffiaspel och bondgårdsspel. Ge inte upp förrän alla tackat ja
24. Fila dina naglar, titta upp i taket och gäspa så fort någon börjar prata med dig
25. Föreslå för din pojkvän att ni ska bjuda in hans snygga killkompis till en ménage á trois med orden "Han ser lite...grövre ut än du"
26. Lägg händerna över din chefs ögon och säg "Din blick är sjuk och behöver vila"
27. Håll en tom plats bredvid din i rusningstrafiken på tåget/tunnelbanan/bussen hem. Hävda att din hemliga kompis sitter där
28. Sjung och spela fredagsmys låten hela fredagen
29. Börja din måltid genom att slicka på allt på tallriken medan du tittar misstänksamt omkring dig
30. Klia dig ordentligt i hårbotten en stund, luta huvudet framåt, skaka håret och ropa högt "Det snöar"

Sådär ja nu hoppas jag att du sitter med ett leende på läpparna o ser fram emot att prova ngn av dessa punkter inom de närmsta dagarna....Finns ju en hel del man faktiskt skulle kunna våga sig på att försöka bara för att få se reaktionerna på dom i omgivningen....=D


Skriv något till mig
Postat av: Honey

Wahahahhahaaha !!!! fy faan va nice... vissa har jag juh ifs redan gjort... men man kan juh utmana ödet några fler gånger asg

2010-04-19 @ 22:47:35
Postat av: Lina Lif

Haha! Ska testa det där med lunchlådan idag på jobbet.

2010-04-20 @ 12:33:46
URL: http://linalif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0