Livet....

Jag älskar musik vilket jag sagt många ggr i den hära bloggen så det är nog ingen nyhet direkt för er som läser här lite då o då...Jag kan släppa på mkt känslor om jag får lyssna på musik od et passar mig ypperligt just nu då det är endel som snurrar uppe i hjärnbanken...Man får en chans till att rensa ut ganska så mkt då som tur är men man kan oxå späda på glada känslor som man vill ha kvar...=D

Konstigt nog så är jag väldigt trött nu om dagarna o ändå så sover jag väldigt bra om nätterna så jag förstår inte riktigt vad som är fel egentligen...Men det ska väl vända det oxå snart hopaps jag eller så är det så att jag är i behov av meeera sol helt enkelt...Mera sol o värme åt folket anser jag skulle vara väldigt bra gärna att det blir över 20 grader nu så man kan börja få lite färg oxå...

Jag är fortfarande i samma skede att jag skulle vilja skriva en massa som inte passar sig i bloggen...O lillasyster tycker ju redan att jag pratar för mkt så då är det nog lika bra att jag fortsätter att hålla på mig sj....=P
Men en vacker dag då solen skiner o det är 35 grader varmt ute så kanske jag skriver ngt annat o släpper på spärren om sitter fast just nu...Men jag håller ju fast vid mina principer oxå vilket innebär att risken e ju inte sååå stor direkt att jag ska säga ngt som inte passar sig i bloggen...Det gör jag på MSN till lillasyster istället hon får stå ut med det mesta hahahaha....=D
Så jag har ju en himla tur att hon älskar mig iaf o glatt lyssnar på allt jag har att berätta om både ditt o datt...=)


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0