Mio 5 år....=D

Idag så har min lilla vovve Mio blivit hela 5 år...Känns som det var igår jag fick telefon samtalet från Kerstin o Kennel Cheeri Ami's att en liten hane fanns till mig...Han var ensam hane med 6 små tikar men jag blev sååå glad att just han skulle få bli min...Minns första gången jag hälsade på hos dom små liven o blev alldeles varm i hjärtat o att jag sen alltid har haft en bra kontakt med Kerstin har verkligen varit guld värt för mig...Han har fått fira dagen till största del hos mamma o pappa eftersom jag jobbat o tränat ikväll...Men han hade fått god mat o en varmkorv så han var nog mer än nöjd skulle jag tro iaf...O så fick han ju vara med kattungarna så då kunde det väl inte vara en sämre födelsedag iaf....Bjuder nu på lite bilder av Mio för att visa upp min lilla pälskling...=)



Mio älskar snö o vinter....=)



Sover gärna i soffan med Rasmus...=P



Älskade Mio 5 år....=)


Skriv något till mig
Postat av: Honey

Hihi sååå söt man kan vara då... GRATTIS GRATTIS till Mio pöss å kram

2010-04-08 @ 23:15:38
Postat av: Jenny, Frode & Marwin

Grattis säger vi till Mio!

2010-04-08 @ 23:27:25
URL: http://golden.cybersite.nu
Postat av: Malin Eriksson

Grattis Mio!!!!!

2010-04-09 @ 10:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0