Mot Stockholm...

Imorgon kl 06:00 så lämnar tåget mot Sthlm Östersunds station o då sitter jag o Marlen på det tåget för att åka mot en sjuuukt rolig helg i Sthlm...Attans så länge jag sett fram emot denna helgen o det ska bli såååå skönt  att få komma hemifrån en sväng oxå för att kunna släppa allt här hemma för en stund...O så hoppas jag såklart på bättre väder för här hemma fortsätter det ju att blåsa som vanligt....O jag var redan less på kyla sen vintern som höll sig runt -20 hela tiden så nu får det bli soooool o värme istället...=)

Lovade ju bilder från kalaset i lördags men jag har lagt ut på facebook o alla som läser min blogg finns ju där oxå så ni får kolla där istället om ni vill se dom....=)

I måndags så kunde jag ÄNTLIGEN inhandla en ny parfym o som jag saknat min underbara doft...Den är verkligen mig o jag älskar den så jag hoppas verkligen att fler än jag köper den så att den får leva ett tag till...


Mitt äpple...=)

Håller på o tvättar det sista just nu o det är ju som vanligt då jag ska åka någonstans att jag tvättar kvällen innan o sen får hoppas på att det har lyckats torka till nästa dag...Så det innebär ju att jag imorgon bitti får slänga ner typ alla kläder i väskan då men jag brukar ju lyckas med det oxå så det ska nog gå bra...O det jag inte får med mig får jag ju helt enkelt köpa nere i Sthlm...Har ju hört att det ska finnas en o annan affär där nere oxå....=)

Besiktade min älskade bil idag o det gick riktigt bra inte en enda anmärkning så jag kan glatt köra vidare ett år till såvida inte ngn del hinner lossna innan dess såklart...Men jag skulle behöva införskaffa en ny reg skylt fram för den är inte så snygg direkt...Men han på besiktningen sa att det var ingen fara än iaf för man såg ju vad det stod på den så jag kör väl ett tag till med den då....=)

Nepp nu ska jag hänga sista tvätten o se om ngt av de andra har torkat o vill ramla ner i väskan....=)


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0