Onsdag....

Imorgon stundar jobb igen o det brukar ju alltid vara lika roligt om inte annat så är det skönt att få umgås med folk o få träffa de underbara barnen igen....Tycker ju som sagt väldigt mkt om mitt jobb o ser det som en stor fördel nu under min utb då vi verkligen har kommit långt i vårat tänk kring mkt...=)

Hade en väldigt trevlig gårdag iaf med trevliga besök o fick paket o blommor o som sagt ett väldigt trevligt blombud fick jag oxå...Men med bara en vas så blev de ju liiite problem men det löste jag med tillbringare men jag måste nog se mig om efter några flera vaser tror jag....=P

Har tyvärr åkt på en jäkla förkylning oxå som innebär fruktansvärt täppt i näsan o en hosta till på köpet som gör att jag sover dåligt o inte orkar ngt alls...Har tiggt åt mig hjälp av min extremt snälla mamma imorgon för att få lite hjälp med att duscha hundarna....Hon duschar dom o sen så sköter jag föningen själv för det är under själva duschandet som det kan täppa igen i mina luftrör o särskilt då jag är förkyld...O dom behöver verkligen duscha så jag är glad att det blir gjort imorgon så att dom kan se ut som små Bichoner igen...Just nu vette tusan vad de ser ut som men inte är det Bichoner iaf....=P

Min jäkla förkylningen satte ju såklart käppar i hjulet för lite annat som jag hade tänkt göra men nu är de planerna skjutna på lite grann till nästa vecka...Så bara att hålla ut o se till så att jag är bättre tills dess men det vore ju extremt konstigt om det blev sämre iaf....O det har jag ju inte tid med iaf eftersom jag ska ha fest/middag på lördag o sen åker till Sthlm nästa vecka...=)
Så den som väntar på ngt gott....Väntar ju egentligen alldeles för länge men ska nog överleva dessa dagar iaf tror jag....=)

Är sjuuuukt trött eftersom jag inte sover som jag ska om nätterna nu men ska hålla ut tills jag har sett på Andra avenyn iaf....Inte mkt som kan få mig att missa det direkt känns ju lite som en svensk version av Våra bästa år...=P
Även om det kanske inte är lika extremt som det så är det iaf riktigt bra tycker jag o att titta på det på min 42" tv gör ju inte saken sämre...O att sen sitta i den skönaste soffan som finns är ju liksom pricket över i:et....=)

Har suttit under dagen o försökt knopa ihop en playlist på Spotify tills på lördag o jag har än så länge lyckats riktigt bra tycker jag....Mkt bra musik enligt mig iaf o då får de andra så lov att gilla de dom oxå....För om jag tycker om det så borde ju även andra gilla det tycker jag...För jag har ju enligt mig sj en riktigt bra musiksmak o allt går ju att sjunga med till, så att då räcker det riktigt bra för min egen del...=)
Finns dock plats för mkt mer så jag ska nog kunna få till några timmar till innan jag är färdig med den....Har även fått två listor skickade åt mig så musik kommer det att finnas gott om på kvällen....O Marlen har lovat att fixa mobilt bredband o högtalare till datorn så det kan ju inte bli fel helt enkelt....=D

Jaha nu kan lördagen få komma känner jag för nu är jag riktigt laddad o ser sjuuuukt mkt fram emot kvällen...O det känns så bra att de som kommer är de som jag verkligen vill ha runt mig just den här kvällen...Får sällskap i sängen sen oxå av Malin vilket är såklart en bonus alltid trevligt med sällskap i sängen o slippa sova sj...=P
O det kan ju underlätta då jag ska hem sen på natten iaf även om jag bara ska vara två hus bort från mitt eget...Skulle ju kunna krypa om det behövs för de har ju sopat här ute nu så jag slipper ju göra illa mig på grus o sten iaf...Känns som om att allt verkligen är förberett inför lördagen o än så länge är allt på min sida så jag hoppas verkligen att det fortsätter så...=)




Skriv något till mig
Postat av: Honey

Meh... jag som trodde du skulle visa mig lite bilder från ditt kalas muttrar vill juh se de vackra födelsedagsbarnet juh pöss

2010-04-23 @ 09:39:59
Postat av: liindblaads

Svara gärna på dagens fråga i min blogg!

handlar om storbloggare idag !

2010-04-23 @ 09:59:24
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0