Påsken = Slut...

Äntligen så är långledigheten slut o man kan återgå till ngn form av vanlig dygnsrytm istället o så man får jobba liiite mer...Eftersom jag endast jobbar 2 dagar i veckan så är det tråkigt då det föll bort en dag förra veckan så denna veckan har jag lagt till en dag istället så att det blir ngn ordning på det hela....O så får jag ju betalt för denna extra dagen oxå o det är ju inte alls helt fel....Pengar tackar jag verkligen inte nej till i nuläget då man inte är så himlans jätterik...O sen när det nu ska beställas ny litteratur igen så gör ju inte det saken bättre som tur e så brukar jag kunna få tag i det mesta begagnat så det är ju bra iaf....=)
Lämnade in en tenta i helgen oxå o om jag får godkänt på den så ska jag måla ett kors i taket o det är inget skämt om det blir så då ska jag fixa bildbevis på det oxå...Men jag tror inte jag behöver oroa mig över att rita ngt kors i taket iaf för jag tror inte att jag förstått tentan rätt iaf....=P

Jag tänkte ta bloggen som tillfälle just nu att försöka annonsera ut extremt söta kattungar som för tillfället finns hos min mamma o pappa...Jag är väldigt stolt över att dom bor där just nu för jag fixade så att det blev så o att alla fick behålla livet....O när man är så söt som dom är så är det ju inte konstigt att Mio har förälskat sig i dom oxå o formligen bor vid lådan då han är där...Var där i lördags en sväng o då hade han en rutt mellan köket o lådan med kattungarna typ 157 ggr...Så snart är det en stig mellan köket o mamma o pappas sovrum tror jag...Men han är väldigt snäll mot dom o kattmamman accepterar helt att han står där o tittar på dom o så snart ngn annan är där o lyfter upp en unge så springer han efter o vill pussa på den...Han är ju ganska så söt när han håller på o eftersom han är snäll mot dom så går det ju bra....Jag är dock inte så säker på att han kommer att tycka om dom lika mkt då dom kommer att springa efter honom o dra han i svansen...=)



Mio håller koll på de små...=)



Den lilla röda är redan tingad men de andra tre är lediga...Två flickor o en pojke...=)


Skriv något till mig
Postat av: Honey

Åhh så töta dom var... tyvärr kan vi inte ha katt, men sugen blir man juh. Pussa å snusa på dom från mig =)

2010-04-06 @ 09:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0