Söndag....

Dags att snart avsluta denna veckan oxå o låta en ny ta sin början...En ny vecka som börjar med studiegrupp kl 9:00 o sen seminarie kl 10-12 o sen är tanken att jag ska fixa klart lite jag ligger efter med....Ska även ringa o be om att få komma o kolla på lokalen där jag ska ha kalas på lördag...Mest för att se hur det ska dukas o vilka möjligheter det finns till att stå där o göra klart det sista....Fördelen är ju att jag bor två hus bort så om ngt måste fixas hemma hos mig så är inte avståndet så långt emellan iaf...O det är sjuuuukt bra då jag ska hem sen då kalaset är slut för det innebär ju att jag inte har så långt hem utan kan nästan krypa om jag vill det...=)

Har försökt att kurera halsen med halstabletter av olika sorter men vette tusan om det har hjälpt så mkt egentligen...Det har vandrat lite mer neråt nu vilket iaf innebär att kräkreflexen inte är så jätte påverkad...Jag hoppas bara att det är bra tills på lörd så att kalaset inte ligger i farozonen men det ska väl inte va ngn fara tror/hoppas jag....=)

Nu tror jag att jag bloggat för ofta för jag har ju inget o blogga om egentligen känns det som....Det har ju inte direkt hänt så mkt sen jag bloggade förut idag...Jag smider fortfarande planer på mitt biobesök som verkligen ska bli av för jag SKA se den filmen på bio o ingen annanstans...Jag har iaf gjort klart en fältstudie nu ikväll o oxå varit ner på jobbet o fotat lite men det gick ju sådär bra.....Mitt batteri i kameran tog ju såklart slut efter 4 kort o så lånade jag på jobbet men där fanns ju inte heller några som funkade mer än 2 kort till...Så då sket jag i allt o gick hem igen istället fick klara mig på dom kort jag fick till istället...=P
Smidigt att kunna ha jobbet nära iaf så man kan fixa sånt då man glömmer det under veckan o det underlättar o göra det på helgen egentligen eftersom det inte får synas några barn på bilderna....O idag så var det ganska så folktomt där iaf så då gick det ju kanon....=)

Nej nu blir det inget mer vettigt så lika bra att jag slutar....Stänger ner allt på datorn...Försöker att slita mig från Spotify....Klär på mig...Går ut med hundarna....Kommer in...Sliter av dunjackan o skorna...Gör alla toalettbestyr....Klär av mig...Ställer väckarklockan...Kryper ner under täcket...Soooooover....=)


Skriv något till mig
Postat av: Honey

Hoppas du får de tokbra nu på din stora dag gumman... du kommer nog att få massa fina saker s

2010-04-19 @ 18:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0