Söndag...zzzzz

Nu har jag klarat av mitt 30-års firande o jag ska väl på ngt sätt inse att jag verkligen är 30 år o inte längre kan säga att jag är 29...Fast jag kommer ju fortfarande o köra på att jag är 22 så fort jag får chansen iaf...=P

Kan sammanfatta kvällen lite kort...Det började vid 17:00 då det första gästerna anlände till lokalen som jag hyrt för kvällen o sen då alla samlats så bjöd jag på middag o tårta...Då middagen intagits så öppnade jag paketen eftersom vissa var i behov av att åka hem lite tidigare...Fick trevliga presenter o en spikmatta så nu är tanken att jag ska bli som en ny människa....=)
Kvällen fortlöpte bra o det blev många trevliga o roliga samtal o jag hoppas verkligen att mina gäster hade lika roligt som jag hade...Jag tror iaf att dom hade det för det blev ganska många skratt under kvällen o vi hann med o spela lite spel oxå....=)
Spelade mkt bra musik oxå o musiken är ju mitt liv så det gör ju ett partaj så mkt roligare oxå....Marlen o Petter var väldigt snälla som lånade ut mobilt bredband och bra högtalare till datorn...=)

Då nästan alla valde att bryta upp o åka hem så åkte jag, Petra o Malin in mot Östersund o gick på krogen istället...Kollade telefonboken o ringde folk vi trodde var vakna o ville skjutsa o Josefin ställde snällt upp o agerade chaufför åt oss....Vi hann ju iaf med o dansa ganska mkt o strosade runt bland idel konstigt folk för det var lite annat folk som var ute än vad man är van vid...Men vi hade ju roligt så det räckte gott o väl åt oss iaf o då kan man ju inte begära ngt mer iaf...Dansade loss till klockan närmade sig 2:00 o då hämtade vi ut våra jackor o sen styrde vi kosan mot Sibylla för Petra skulle äta lökringar....Jag slog till på en strips men känner ju mig sj ganska så väl o visste att jag inte skulle äta upp ens hälften...Jag förstår inte tjusningen med att äta så sent på natten...O även om man ska bli mindre bakis så klarar jag mig utan mat mitt i natten men kan gärna ta en dricka o släcka min törst iaf...Men besöket på Sibylla blev riktigt trevligt iaf så jag kan ju liksom inte tycka att det var synd att Petra ville ha sina lökringar...=P

Nu får det räcka för idag o så kommer det bilder på kalaset imorgon istället....=)


Skriv något till mig
Postat av: Honey

Hej gummsan !

De låter som du hade en toppenkväll... bra de =)

Hoppas du får en lika trevlig vecka nu, du som ska neröver å allt s

2010-04-26 @ 08:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0