Storsjöyran....=D

Sitter o har världen längtan till Storsjöyran 2010 ska bli sjuuukt roligt att detta år oxå få gå med lillasyster men självklart så ska jag oxå gå med en massa andra vänner...Saknar sommaren o värmen så mkt så idag är jag extra glad att solen faktiskt skiner utanför mitt fönster o det passar ju så bra då jag ska ha partaj med middag idag...=)

Men åter till Storsjöyran jag inväntar ännu att dom ska släppa den stora internationella artisten som ska spela på lördag kväll efter presidenttalet...Förra året hade dom ju Lady Gaga som stod för underhållningen då o det måste dom ju försöka att toppa tycker jag....Så jag spekulerade med lillasyster häromkvällen o vi tror på Beyonce eller Pink det vore ju förträffligt roligt om ngn av dom kom o spelade en sväng...Eller om dom körde på ngt stort band istället som kan dra en stor publik...=)



Måste komma in i rätt stämmning redan nu....=D


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0