Svammel...

Känner att jag måste ha ett svammel inlägg för o skriva av mig lite är egentligen i behov av att skrika lite oxå men det ska jag nog kunna klara mig utan tror jag efter att jag fått skriva lite...=)

Jag är inne i ett funderar stadie igen tankarna snurrar o jag vet ibland varken in eller ut eller åt vilket håll jag ska tänka...Jag har ibland ett stort behov av att tänka o fundera på saker o ting o jag kan vara en jäkel på att analysera mina egna tankar oxå...Ibland kan det dock bli lite väl jobbigt o eftersom att jag är duktig på att tänka på det så är det tyvärr så att jag är sämre på att prata om det med andra....Då rensar jag själv igenom skallen o sen så brukar det kunna funka ett tag till o jag kan återgå till att vara någorlunda normal....

Mina tankar brukar ju sällan komma utan att det har hänt ngt så ja det har hänt ngt som får mig att må bra o det beror på någon kan jag väl säga...Men jag håller avstånd till allt än så länge o känner inte att jag vill släppa på en massa känslor än utan jag trivs bra med allt som det är nu...O det känns skönt att jag inte överanalyserar allt denna gången utan tar det lungt o låter det bli som det blir...=)


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0