Tänker....

Okej nu gör jag det iaf även fast jag inte ska har jag lovat mig sj....Jag TÄNKER o det är inte bra det vet jag men det går inte att hålla tillbaka längre...Jag vet vad jag vill ha utav mitt liv till viss del o för att jag ska kunna få det så har jag ju börjat att tänka om i mitt liv...Det finns ju som sagt ngn som finns i mitt liv nu som jag har i mina tankar men jag kan ibland fundera på hur jag ska göra eller inte alls göra...Ska jag liksom bara följa med denna gången eller ska jag fokusera framåt o köra på i mitt eget race som vanligt...Jag vill så gärna kunna lugna ner mig sj o mina nerver lite o bara låta saker o ting få ta den tid det tar....Men så fort jag tror att jag springer på ngt bättre så känns det på en gång som jag vill gå vidare....

Jag är kanske konstig men det kan ibland räcka med fina o trevliga ord för att jag ska känna att jag vill gå vidare till annat...Men jag vet ju att jag sj inte mår bra av att flacka runt hela tiden utan jag behöver stanna upp o försöka att andas för att sen se vart jag hamnar...Men jag stressar på saker o ting istället o jag märker inte att det är försent förrens skadan redan är skedd...Jag vet ju sj att det är ju jag som tar störst skada i allt detta då mitt lilla ekorrhjul sätter igång...O om jag bara kommer ihåg att andas o ta det lungt så vet ju jag oxå att saker o ting löser sig på ett eller annat sätt....

Just nu så skulle jag så gärna vila i famnen på ngn o få känna närheten o värmen av ngn....Få känna att ngn finns där o låter sina läppar landa på min panna...Att ngn håller om o stryker mig på ryggen....Att ngn finns där då jag vaknar...Att ngn kysser mig med sina mjuka läppar...Att ngn ligger där o ser på mig med sina varma ögon...

Kort o gott jag vill vara tillsammans med ngn....Vill inte att ngn ska vara ngn annanstans....


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0