Theme song....=)

Ja o lillasyster har en ny theme song här i livet som vi ska leva efter...Eller jag har levt lite på kanten förut o nu ska lillasyster följa med mig o då måste vi ju ha rätt theme song så att det känns bra helt enkelt...O eftersom vårat nya motto är Living on the edge så heter ju såklart våran låt det oxå....O jag som är ett låt snille hade ju såklart koll på att det finns en låt som heter just Living on the edge....Så här kommer den o sen om det är ngn annan som vill göra oss sällskap så är det bara att säga till...Jag håller nämligen i kurser hur man gör för att leva på kanten...Men det är nästan ett krav på att man måste ha ett minne från en cowboy hatt oxå....=D
Om man inte har ngt sånt minne så kan man såklart få ta del av min cowboy hatt o så fortsätter vi kursen därifrån istället....Saker o ting går alltid att lösa bara man har rätt tänk o verkligen vill leva på kanten....So here we go let's go living on the edge....=D


Skriv något till mig
Postat av: Honey

Hehe låter som ni tänker leva livet nu s

Ska bli skoj å följa den resan... själv ska jag bara luta mig tibax å njuta hahaha

2010-04-04 @ 10:58:03
Postat av: Åsa

Fast jag måste säga att låten inte var den bästa. Och ja jag har lyssnat för en gångs skull. Och det låter som sagt lite mesigt med att leva på kanten. Men living on the edge är jag med på:). Och jag har ju nästintill ett minne från en cowboy jag med, han hade ju iaf tydligen cowboy-skor som Emma kommer ihåg. Ja, du vet han på min och Emmas projektarbetsresa:p. Ser fram emot vårat living on the edge-liv.

2010-04-04 @ 14:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0