Blogga...Blogga...Blogga...

Sommaren börjar gå mot sitt slut tyvärr o augusti är här med lite kyligare väder även om det idag har varit riktigt varmt även fast solen inte lyst ngt...Gick promenad med lillasyster förut på eftermiddagen o då var det riktigt varmt o skönt ute nästan så man trodde att åskan var påväg men den har inte kommit än iaf...Imorgon så återgår jag till jobbet för en heltids vecka så sen börjar jag jobba 40% igen för att påbörja skolan ännu en termin...Känns bra även denna terminen så jag hoppas att allt ska gå lika bra som det gjort de andra två....=)

Igår så hade vi sommarens sista utgång med sommar flickorna o det var lika trevligt som vanligt men det känns tråkigt att lillasyster nu åker söderut igen o sen inte kommer hem på länge...Men jag ska med henne ner till Sthlm iaf då hon ska flytta o tänkte liksom stanna ngn extra dag o ha lite semester där nere oxå....=P...Känner att jag skulle må bra av att få åka bort en liten sväng o vandra på annan mark i några dagar...=)

Nej nu borde jag fundera på att gå mot sängen men vet inte ens om jag kommer att somna...Tankarna snurrar o då jag har öppningen på jobbet så sover jag väldigt dåligt iaf...Rädslan att försova sig är för stor för att man ska få sig en god natts sömn....=/

Men jag gör ett försök iaf så får vi se hur det går....=)

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0