Eeehhh....=/

Läste just på Aftonbladet en artikel om att kvinnor anser att män som klär i rött är mer attraktiva...Men jag ser bara rött då jag fick se bilden som dom lagt till o det var inte i positiv bemärkelse kan jag meddela...=P



Alltså ngn måtta får det ju vara på det röda men VARFÖR valde dom att klä en cowboy helt i rött...=S
Ja de i min närhet som minns en annan historia förstår nog mitt negativa seende till att killar nu ska klä sig i rött...=P

Skriv något till mig
Postat av: Josefin

Hahahahahha ja tänkte faktiskt på dej när ja läste den där.. efter att ja tänkte vilken jävla cowboy klär sej så där o ja vete fan om ja skulle uppskatta om tobbe kom o såg ut som jultomten =P

2010-08-08 @ 13:37:49
Postat av: Emma

haha cowboy.. rött.. nothot

2010-08-08 @ 14:59:07
URL: http://emmaarvidssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0