Glad....=)

Ja jag är ganska så glad nu om dagarna tiden på jobbet liksom rusar fram o känns inte alls jobbig så som den gjorde förut....Det finns ngn i mitt liv som gör dagarna lite mer lättsamma nu faktiskt som hör av sig med små sms under dagarna o alltid säger Gonatt o sov så gott innan han lägger sig...Just nu så får jag precis den närhet och trygghet som jag såväl behöver o som jag mår så väldigt bra av...Men jag håller andan lite iaf för jag vill inte o törs inte hoppas riktigt än på att detta kan bli ngt riktig bra...Men jag försöker att njuta av stunden o intalar mig sj att jag är värd detta nu....Jag vill inte liksom jinxa det hela genom att prata för mkt om det så tror jag stannar där o återkommer till ämnet om det fortsätter att utvecklas inom den närmsta framtiden....=)


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0