Life is good...=)

Jag är usel på att blogga just nu men livet är väldigt bra istället så jag tror att det jämnar ut sig på ett eller annat sätt faktiskt....=)....Även om det nuförtiden inte finns en gnutta sol på himmelen som känns det väldigt lättsamt iaf o jag är så glad för de som finns i min närhet o som får mig att må så väldigt bra som jag gör just nu....=)

Helgen o början av veckan tillbringade jag i Sthlm tillsammans med lillasyster i hennes nya lägenhet o det var väldigt trevligt så jag kan inte klaga på ngt alls....Känns alltid lite extra tomt då jag åker ifrån henne o jag vet att vi inte kommer att ses på ett tag....Men nu är det inte alltför länge tills vi ses om vi nu lyckas boka in en kommande resa så borde det inte vara mer än lite drygt 1,5 månad tills nästa gång....=)

Har återgått till att jobba 40% nu oxå o det känns bra o nu ska bara skolan dra igång oxå så att jag kan få avverka ännu en termin o komma närmare min färdiga utbildning....Just nu skulle jag önska att jag redan var klar o kunde få jobba heltid med det jag tycker så mkt om....Men jag ska hålla ut tills dec 2012 o det ska banne mig gå på ett eller annat sätt har jag bestämt mig för...=)

Sen så måste jag verkligen ta tag i mitt tränande igen o min kost som verkligen släpat efter denna sommaren....Men ack så roligt jag haft denna sommaren så det har helt klart varit värt allt jag ätit o druckit med för den delen....=)....O får jag bara ordning på träningen så kan jag ju unna mig lite smått o gott emellanåt oxå så det ska nog lösa sig på ett eller annat sätt....=)

O det finns ju fortfarande ngn som får mig att må lite extra bra...Kruxet nu är bara att våra jobbscheman inte alls stämmer o det är lite kruxigt att träffas just nu....Men jag hoppas det löser sig snart för jag börjar lite smått sakna att få känna han i min närhet o jag mår ju bra av att ha andra i min närhet....=)
Men det löser sig säkerligen med tiden så jag hoppas på det bästa o detta är ju egentligen bra för mig eftersom jag lovat mig sj denna gången att inte stressa in i ngt....=)

Ja det var väl en liten kort uppdatering o vette tusan om det ens är ngn ide att jag lovar att jag ska bli bättre på att blogga för det verkar va så svårt för mig o hålla det iaf....Men jag ska göra så gott jag kan iaf så får vi se hur långt det kan räcka denna gången....=)


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0