Nya Solo...=)

Regnet har droppat från himlen hela dagen o humöret har väl inte direkt varit på topp kan jag meddela...Men då man kommer hem o ser att nyaste nummret av tidningen Solo har kommit så blev jag mycket gladare...O förut en gång så la jag ut en lista i bloggen om saker man kunde göra för att irritera andra...I detta nummer så fanns en sååå himla rolig lista ännu en gång o självklart så måste jag lägga upp den här så ni oxå får ta del av den...=)

45 saker du INTE bör säga i sängen

1. Vad är det som luktar?
2. Det är nog bäst att jag gör det här själv faktiskt.
3. Skynda på, vi har bara det här rummet i en timme.
4. Har inte du alltid velat bli en ung pappa?
5. Men älskling, alla ser roliga ut nakna.
6.
Så du kallar dem flatlöss? Jag skulle hellre säga att det är mina husdjur.
7. Kan vi byta ställning? Mina hemorrojder ömmar.
8. Är du klar snart?
9. Klart du var min förste...Den här veckan.
10. Måste du väcka mig nästa gång?
11. Zzzzzz...
12. Åh, det där du gjorde påminde mig om mitt ex.
13. Förresten, vi kanske ska köra med släckt lampa trots allt?
14. Le, du är med i "Dolda kameran"!
15. Igen?! Vi gjorde det ju förra månaden!
16. Vad var det du hette nu igen? Roger? Peter? Lisa?
17. Nämen! Har du någonsin lagt märke till att takfärgen flagnat där borta i hörnet?
18. Kan inte du andas genom näsan istället?
19. Gulligulligulli, här kommer tuff-tuff tåget!
20. Berättade jag att farbror Knut dog i den här sängen?
21. Vilken tampong?
22. Ska du inte duscha först?
23. Vänta, jag ska bara ta det här samtalet.
24. Åh John, John, John! eller jag menar Lukas. Fan också.
25. Bara använd lillfingret istället det känns mer.
26. Jag tänker på Robert Pattinson. Vem tänker du på?
27. Skynda dig min pojkvän kommer hem snart.
28. Blablablabla könssjukdom.
29. Jag kan titta på dig när du sover istället.
30. Ska den verkligen vara sådär böjd?
31. Jag tycker vi borde göra slut.
32. Din brorsa är rätt snygg...
33. Och din pappa med...
34. Fast du är bättre i sängen.
35. Oj, jag visste inte att det här var första gången för dig. Jasså, var det inte?
36. Den kommer alltså inte att bli större än så?
37. Kan du vara tyst? Jag försöker tänka på någon jag gillar.
38. Nej tack, vispgrädde ger mig finnar.
39. Jag trodde att du hade nycklarna till handklovarna!
40. Ssshh, jag försöker koncentrera mig.
41. Men Misse sover alltid på den kudden.
42. Ska vi inte göra något roligt istället?
43. Jag har ägglossning igen den 15:e så vi kan väl spara nästa gång tills dess?
44. Men mens är jättebra som glidmedel!
45. Hör du det där ljudet? Det är min biologiska klocka.

Alltså dessa listor som finns i tidningen med jämna mellanrum är ju så klockrena o sjuuukt roliga så man kan inte mer än småle åt vissa o sen gapskratta högt åt andra...Hoppas ni gillade den lika mkt som mig o att jag fick någon till att dra på smilbanden....=)


Skriv något till mig
Postat av: emma

Nr 20 va lite hemsk...

2010-08-10 @ 00:03:32
URL: http://emmaarvidssons.blogg.se/
Postat av: Honey

Hahaha, vikka charmiga citat =P

2010-08-14 @ 11:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0