Sista helgen....

Sista helgen som lillasyster är på hemmaplan uppe i skogarna nu så idag blir det middag hos mamma o pappa o sen står ett biobesök på agendan....Ska in med fina vännerna o se sista filmen om Bella, Edward o Jacob så det ser jag verkligen fram emot...=)...Jag är väl inget jättestort fan av filmerna men har verkligen gillat de tidigare så att få se avslutningen på det hela känns inte mer än rätt...=)

Nästa helg så styr jag kosan mot Sthlm med lillasyster o blir där ngn extra dag för lite extra sommarsemester så det känns verkligen jätteskönt....=)
Det är alltid skönt att ibland få lämna lilla staden här hemma o åka bort o tanka lite nytt på annan ort...O att lillasyster bor i Sthlm passar mig perfekt för avståndet är inte alltför långt o i små doser så är ju storstan helt ypperlig för mig oxå....Tror dock aldrig att jag själv skulle bosätta mig där för då blir det nog för mkt av det goda istället...=)

Har avslutat en veckas jobb oxå och lyckades med bedriften att somna på rasten igår, sov så himla gott då en kollega kom o frågade om jag låg o sov...O aldrig har jag väl varit så snabb på fötter igen för tanken slog mig att jag hade sovit alldeles för länge o att det redan var dags att gå hem...=P
Så var ju dock inte fallet som tur va men jag hade sovit i en halvtimme ungefär o borde ha varit ute tillsammans med de andra istället för att ligga på soffan o sova....=)....Men jag kämpade mig igenom resten av dagen o kunde åka hem pigg o glad då det var slut på barn så en liten power nap var inte alls fel....=)

Jag börjar smått att se fram emot hösten som är i antågande då små planer redan börjar att smidas o små resor börjar att planeras in lite här o där så hösten kan få komma med stormsteg den oxå för jag är beredd....=)

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0