Söndag....

Söndag o ännu en helg som är slut vilket innebär att en ny vecka börjar imorgon med allt vad det innebär...Men för mig så innebär det i första hand att kräva ett besök på Djursjukhuset för Rasmus...Stackarn har snart tuggat/slickat sönder hela sin kropp o det går inte längre...Nu får dom banne mig ta prov på hans vårtor/finnar för att se vad de är egentligen för det är ju de som han har sönder hela tiden o som blir infekterade...Det funkar inte att han ska gå runt med sår på kroppen som kliar o som inte vill läka helt enkelt...Han har ju till o med blivit resitent mot viss medicin nu har dom sett pga att han redan ätit så mkt olika piller...Hans veterinär som han har nu är iaf väldigt bra o anser oxå att mer penecillin inte är den rätta utvägen för detta eftersom han redan ätit så mkt...Så imorgon kräver jag att vi får komma in o att dom gör en hel genomgång på honom o inte bara slänger åt oss ett nytt recept med penecillin...=/

Igår så såg jag äntligen Clash of the titans o den var helt klart sevärd o bra men jag hade nog väntat mig lite mer storslagna effekter....Dom uteblev tyvärr men filmen var helt okej iaf men i slutändan så är jag iaf lite glad att jag inte betalade ett bio besök för att se den...Den funkade bra att se hemma i soffan eftersom effekterna uteblev...=)

Nu ska jag invänta att tvättmaskinen blir klar så jag kan hänga lite mer tvätt är redan inne på 3:e maskinen för dagen så det känns som jag får ngt gjort idag oxå....=)

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0