Storsjöyran 2010...=)

Kommer att börja inlägget med att säga hur MYCKET jag redan saknar Yran även fast den tog slut för inte så länge sen...Men herregud så jag saknar den o allt roligt o bra som jag fått vara med om med riktigt trevliga människor...Storsjöyran är verkligen så mkt mer än bara de band som är här o spelar den innefattar så mkt glädje så det finns inte...O som jag sa inatt då vi gick hem så har jag inte sett ett enda bråk under de tre dagarna som jag vandrat runt inne på området...=)

Yran innebär ju oxå att Stråket öppnar o har öppet i 9 dagar med sina öltält o jag hann med både lördag o onsdag där o onsdagen blev lite blötare än lördagen men lika roligt hade jag båda kvällarna iaf...Under Yran kvällarna så hann jag med att se en massa bra musik men den enda som nästan fick mig till att gråta det var Melissa Horn...Som jag längtat efter att få se henne o hon levde verkligen upp till alla förväntningar oxå...Sitter o lyssnar på hennes låtar nu o minns tillbaka med tårar i ögonen på hur underbart det var även fast det regnade....Hann även med att se The Ark, Europe, Lars Winnerbäck, Monty, Johnossi o så lite annat oxå....Dansade sjukt mkt i öltälten o hann med en o annan Ozze oxå vilket är sjukt gott o ngt som jag alltid dricker på stråket...Sen så åt jag oxå gott vilket man oxå ska göra då man går på Storsjöyran...=)

Ja så nu sitter jag här o saknar Storsjöyran men som tur är så finns alla trevliga o underbara människor kvar som jag har tillbringat dessa dagar med så vi får helt enkelt göra oss en egen yra under hösten...=)

Imorgon så börjar min andra o sista semester vecka så då åker jag ut till stugan o ska vila upp mig ordentligt hade jag tänkt ett slag...Få pyssla lite för mig själv o hoppas på finväder så man kan sola lite eller ta sig en fisketur eller så...Sen så kommer Anna upp från Sthlm med lilla familjen o då hade jag tänkt att jag skulle få snusa på lilla Lova som föddes i slutet på maj....Det ska verkligen bli trevligt att få träffa dom igen eftersom det inte blir så ofta egentligen även om det blivit lite mer nu sen Åsa flyttade till Sthlm...=)

Nu ska jag bara sitta i soffan o drömma mig tillbaka till Yran o se fram emot en sjuuukt rolig höst som faktiskt är i antågande även om man kanske inte riktigt vill tro att det är så än...Men jag ska le igenom hösten oxå hade jag tänkt precis som jag gjort nu i sommar....=)

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0