I'm alive...

Jag lever även om det kanske inte ser så ut via bloggen eller annars heller vad gäller nätet....Orkar helt enkelt inte vara så aktiv här längre då skolan tar sin tid o då det just nu händer en massa annat i mitt liv....Då får andra saker som datorn ligga lite på latsidan o så får jag ta det då jag hinner o orkar....Men jag är väldigt tacksam till alla ni som faktiskt är in här o läser med jämna mellanrum iaf...O då smyger sig ju det dåliga samvetet på o jag måste försöka o plita ner ngt här iaf....=P

Jag har nog egentligen inte så mkt vettigt o skriva här känns det som i nuläget...Jag ligger inte på topp med allt som händer runt i kring just nu men det är mer att jag lider med dom i min närhet som har det svårt....Det gör ont att se då ngn mår så dåligt o är nere på den absoluta botten....Jag gör allt jag kan för att hon ska klättra uppåt igen o bli samma glada person som hon alltid brukar vara....Jag ska kämpa på tillsammans med henne o ge henne mitt allt vi ska kämpa tillsammans så att du når toppen igen....O du får inte alls glömma att jag älskar dig såååå mkt o jag kommer aldrig att svika dig o lämna din sida.....Jag finns här för dig o håller din hand hårt o släpper inte taget....


Skriv något till mig
Postat av: HoneyFlikkan

Tråkigt gumman nån som står dig nära mår så dåligt... de är inte en lätt match när man når botten, tro mig för jag har varit där själv... men hon har tur som har en vänn som dig som finns där oavsett. På nått konstigt sätt behöver man de å är motaglig fast man annars inte orkar svara omvärlden runt omkring... så kämpa på båda två kramar

2010-02-12 @ 08:21:45
URL: http://honeyflikkan.bloggproffs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0