Natten....

Jag tror att jag är en nattmänniska förutom att jag inte tycker om att vara ute o gå själv då det blir alltför sent, men annars så sitter jag gärna uppe o slökollar på tv eller annat under småtimmarna....=)

Igår så var jag bjuden på middag o vin hos Malin med familj o det var såååå trevligt att jag mer än gärna gör om det mkt snart igen...Så skönt att bara kunna få prata bort några timmar o inte sitta hemma sj för en gångs skull o att kunna få känna att man för en kväll kunde koppla bort allt annat o bara vara....O det blev alldeles lagomt med vin o två cider så jag behövde inte må dåligt imorse men kunde ändå känna igår att jag blev lite gladare än vanligt...=P
Jag får liksom spara lite på krutet tills om två veckor då det blir partaj hemma hos Anna o dom sammankomsterna brukar kunna bli ganska så vilda....Men jag har aldrig haft en tråkig stund på dom partajerna iaf o ska försöka komma ihåg kameran även denna gången så det kan förevigas o jag kan lägga upp lite bildbevis....=D

Nu så ska jag tänka på refrängen iaf så jag orkar upp imorgon o kan läsa litteratur o se på en föreläsning....Så jag måste väl försöka få lite sömn i ögonen så jag orkar med det oxå....=)


Skriv något till mig
Postat av: HoneyFlikkan

Hihi, ja visst är de mysigt å sitta uppe på småtimmarna, jag är oxå en nattsuddare å Adde med, så när vi lagt gumman kan vi sitta uppe länge å bara finnas till.

Kraaam

2010-01-24 @ 13:13:11
URL: http://honeyflikkan.bloggproffs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0