Önska kostar ingenting...

Jag vill ha......

Någon att krama på....Någon som kramar mig....
Någon att pussa på....Någon som pussar mig....
Någon att bråka på....Någon som bråkar på mig....
Någon att kolla på....Någon som kollar på mig....
Någon som killar mig i nacken....Någon som jag kan killa på....

Det finns mycket som jag vill ha och önska kostar ingenting så det får jag göra såååå mycket jag vill...O då det finns stunder som man kanske känner sig liiite ensammen så önskar jag liiite hårdare så kanske kanske det snart slår in....O som sagt önska kostar ingenting.....

*vad jag önskar mig....*


Skriv något till mig
Postat av: Marlen

haha, när då. Tror att killarna var över 30:) o en av tjejerna va väl runt 26, 27 nånstans:) SÅ du hade passat! Snart är det lördag:D Pusss

2010-01-25 @ 22:15:05
URL: http://marlenai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0