Wwiiiihhhooo...

....eller ngt åt det hållet kanske....Eller det är egentligen väldigt lätt att hålla sig för skratt just nu....Oooont i vänster skuldra o det har börjat vandra uppöver nacken så imorgon åker jag in till sjukgymnasten Per o hoppas på att han kan rätta till mig...Han brukar dra o slita lite i mig så knäcker det till lite här o där så brukar det kunna släppa....Såvida jag inte som vanligt fegar o håller emot vilket innebär att han inte kan dra som han vill med risk för att skada mig mer....Så imorgon ska jag slappna av o ta djuuuupa andetag o låta han dra som han vill....=)

För jag måååste ju va bra tills på lördag då jag o Marlen ska styra kosan mot Sundsvall o IKEA shopping fast ska ju försöka o vandra in på Birsta shoppingen en sväng oxå...Sen så ska vi ju hinna med en masssssssa surr under resan dit o hem är tanken vi brukar hinna lufta ganska mkt vilket är väldigt skönt...Precis sånt som man behöver göra ibland så man får ny kraft....

Just nu så är mina studiedagar fyllda med litteratur som ska läsas o har plöjt igenom en bok idag men den var helt okej....Känns som man nu läser om sånt som man kan ha användning av sen då man är klar o då blir man bara mer motiverad till att läsa...Så jag hoppas att denna delkursen kommer att flyta på som ett rinnande vatten utan en massa hinder på vägen...

Nehepp nu vette tusan om jag har så mkt mer vettigt att säga egentligen förutom att jag är sjuuukt hungrig nu känner jag men då hör det ju till att jag inte alls orkar äta ngt om kvällarna för då sover jag ännu sämre...Så då lägger jag mig hungrig istället o äter frukost imorgon innan jag ska till sjukgymnasten Per....O jag vet att det inte är bra att lägga sig hungrig men samtidigt så säger ju en massa att man inte ska äta efter 20:00 heller så man kan nog inte lita på ngn mer än sig sj...O jag vet att jag inte kommer att svälta ihjäl tills jag vaknar så det är nog ingen fara tror jag....Så nu sjunger jag på sista refrängen o vandra ut med dom små o sen hoppar ner i sängen....Fast innan jag ska gå ut så må jag väl klä på mig ngt oxå kanske inte är så lyckat att gå ut i morgonrocken när det är vinter o kallt ute....=P
Fast det kanske kan uppskattas av ngn granne som kanske är vaken fast den risken e nog ännu mindre för det är typ bara jag som är vaken vid den här tiden vilket känns liiite ensamt....Men men jag klarar mig ju så bra sj iaf så det gör ju inte så mkt....

Natti natti o sov så gott....



Om ngn skulle vilja ge mig blommor så är detta ett väldigt säkert kort....=)


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0