Blogga...

Jag har en enorm blogg torka just nu o vädret är ju skit ute helt enkelt så inte ens kan jag njuta av solen på min första semester dag...Jag måste hitta på ngt att göra idag för annars så kommer jag att bli tokig tror jag kan ju inte sitta inne i soffan hela dagen...Pengakontot är ju dock inte det största just nu då lönen inte kommer förrens imorgon så det måste bli ngt som inte kostar skjortan...Så jag tror att jag får bjuda in mig hos ngn istället så jag slipper sitta hemma o fundera en massa....=S

Detta inlägg skulle kunna handla om bristen av att svara på sms...Intag av en massa alkohol...Trevliga samtal under lördagen...Viljan att träffas eller inte...Skulle kunna göra ett inlägg endast för att jag ska få vräka ur mig en massa som bubblar inom mig just nu...Men det är ett inlägg som säkerligen skulle bli så sjukt negativt att ingen skulle vilja läsa det iaf...Ibland känns det som jag skulle kunna göra ngt dumt men det vet jag ju kommer att straffa sig i slutändan...Men man kan ju undra varför jag alltid träffar på folk o då i synnerhet män som inte kan vara ärliga o helt enkelt säga som det är...Varför ska man ens bygga upp en kontakt då det iaf bara rinner ut i sanden av att den ena parten inte behagar att höra av sig på ngt sätt alls...Nej då kan det lika gärna kvitta för mig o jag kan lika gärna stänga av allt igen o fokusera på mina vänner som iaf vill vara med mig...

Ja jag har iaf bjudit in mig hos Camilla nu idag så nu ska jag hoppa in i duschen o fräscha till mig lite o sen bege mig till dom för att få ngt annat o tänka på i ngn timme iaf...Sen skulle jag behöva stänga av mobilen oxå för att slippa att den ligger o gnager bredvid mig men det kan ju finnas dom som verkligen vill få tag på mig o som behöver det så kan inte göra det heller...Men jag kan alltid svara med samma medicin iaf om ett visst sms skulle komma...O det är att inte svara på det på ett helt jävla dygn istället...Men som sagt tror inte att svaret kommer iaf så jag behöver nog inte oroa mig över det iaf....

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0