Blogga...

Ska ju försöka o blogga lite emellanåt oxå är tanken även om min bloggtorka just nu verkligen är i sitt esse....Har noll att skriva om o noll inspiration till att skriva om vad som helst oxå...Jag hoppas verkligen att min stundande semester ska se till så att jag blir piggare igen o orkar med mig själv...=)
Jag har lagt in semester redan på fredag faktiskt för jag anser att jag inte orkar jobba hela veckan ut så då tar jag en extra dags ledigt o njuter av den istället...Så nu känns det inte lika jobbigt att ta sig igenom de 3 dagar som är kvar....=)

Hade tänkt att börja min första semester helg med stråket o umgås med en massa bra vänner...Ska verkligen bli roligt att få umgås med vänner som jag inte festat med på väldigt länge så jag anser att denna helgen verkligen kommer att bli ngt att minnas...Som alla andra helger denna sommaren oxå redan har blivit...=)

Imorgon så ska jag duscha o klippa hundarna så dom på onsd kan åka på semester ut till stugan med mamma o pappa en sväng...Dom mår ju verkligen som bäst där ute i skogen så jag är bara glad att dom får åka ut dit igen...O mamma o pappa är nog dom som jag litar mest på då det gäller mina hundar så det blir kanon det....=)

Nu ska jag snart ta o packa ihop mig själv men ska ut med dom små en sväng först innan jag kan hoppa ner i sängen....O ikväll så hoppas jag verkligen att jag inte behöver gå på ngn spindeljakt innan jag ska somna....=S
Fick ägna mig åt det igår o spindeln liksom bara försvann så ngnstans är den ju kvar i mitt rum så jag hoppas den gått o gömt sig o inte kommit fram än....=)


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0