Noll internet.....=/

Jag har under lite mer än en vecka inte haft ngt internet alls ADSL grejset har varit helt svart hela tiden o inget har funkat alls....Trodde först att det berodde på att jag ska gå över från Glocalnet till Telia men så var det inte för Telia hade inte fått klartecken än för att ta över mitt bredband o internet...Glocalnet gjorde ngn felsökning o sa åt mig att byta uttag o tänka sig att det funkar fin fint nu igen sen jag gjorde det....=)

Under tiden jag inte har haft ngt internet så har jag umgåtts med vänner o hittat på en massa skoj som vanligt...Så jag kan inte klaga egentligen o det har ju varit ganska så skönt att kunna fokusera på annat oxå....Var med om ett sju jäkla åskoväder igår o det small o blixtrade ett bra tag innan det till slut lugnade ner sig...O till på köpet så öste det ner flera 100 liter regn kändes det som...Men jag satt i tryggt förvar inne på Sibylla tillsammans med Lina o Marlen så jag klagade inte....=P

Snart så kan jag börja att räkna ner inför min semester oxå som det verkar....Jobbar denna veckan o sen nästa oxå innan jag kan få gå på min sjuuukt efterlängtade semester i 2 veckor...En semester som börjar med Stråket o sen Yran helgen efter så den kan verkligen inte börja bättre tyvker jag....O att jag sen oxå ska få umgås med väldigt trevliga vänner gör ju verkligen inte saken sämre....=)....Jag hoppas även på att det blir sooool så att jag kan åka ut till stugan o må gott där en sväng tillsammans med hundarna....Vovvarna åker dit redan nästa vecka tillsammans med mamma o pappa så dom får lite skön semester dom oxå o kan få springa lösa o gå in o ut precis som dom vill...O dom älskar ju att vara där dom oxå så det känns väldigt bra att de får lite mer tid där i sommar....=)

Nu ska jag återgå till att kolla klart på lite tv o sen ut med dom små för att krypa ner i sängen o sooova...Känner att jag behöver sova ngn timme mer inatt än vad jag gjort tidigare....=)

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0