Semester....=)

Nu har min semester påbörjats o jag är såååå glad för att få vara ledig i två veckor o inte alls behöva ställa klockan för att kliva upp alldeles för tidigt varje morgon....Nu kan jag sova o vila o känna att jag bara kan få vara o må så gott som jag vill....=)

Dagen tillbringades på stan med lillasyster, Marlen o Lina vilket var väldigt trevligt o den avslutades hemma hos Marlen i räkfrossa för alla utom lillasyster som behövde åka o jobba ute i skogen....Men det gav oss ju skäl till att ha en räkfrossa till så att vi kan träffas alla 4 för en gångs skull...För än hur vi planerar o försöker så lyckas vi inte va alla 4 tillsammans men vi har inte gett upp än iaf.....=P

Imorgon så kommer en dag som jag längtat efter ett helt år o det är min premiär av stråket som kommer att äga rum o det ska bli så sjuuuuukt roligt....En massa trevliga människor som kommer hem till mig till o börja med o som jag sen tillsammans med åker in till Östersund o roar mig med....Kommer att hålla igång så länge jag orkar o sen snubbla in på nattbussen för att åka hem för att få slippa gå hem iaf....=P

Imorgon så ska jag städa här hemma så att jag kan visa upp mitt lilla boende för de som kommer....O så är tanken att vi nog ska hinna med lite roligt spelande under tiden oxå....Så nu borde jag börja fundera på refrängen så att jag orkar upp imorgon o städa undan här hemma o sen fixa mig själv oxå....=)


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0