.............

Har ikväll sett på Sex and the city 2 med underbaraste Marlen o den var riktigt bra tyckte jag....En såndär feel good film tyckte jag faktiskt att det var o såna gillar jag väldigt mkt....Så nu inväntar vi trean som vi hoppas ska komma inom ett år eller så....För det är ju bäddat för fler fortsättningar tycker vi iaf så vi ser fram emot mer...=)

Just nu sitter jag i soffan o äter Polly o dricker Dr Pepper en ganska oslagbar kombination tycker jag....Mina två favoriter tillsammans som får mig att må riktigt bra vilket jag behöver just nu....Jag blir så glad så glad av choooklad....=)

Nu är det snart helg o midsommar vilket innebär sjuuukt roligt firande ute i min stuga tillsammans med en massa trevligt folk...Ska ta en massa bilder så bildbevis kan komma ut både här o där sen så att alla får se hur roligt vi faktiskt hade det....Om jag lyckas så kanske det blir ngn film oxå för vissa av lekarna borde man filma stod det i beskrivningen....=P

Ja mer om det kommer såklart efter helgen...Nu ska jag äta lite mer godis innan jag full av socker går o lägger mig för o sova....=)

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0