Hejsan...=)

Okej nu är min såkallade tävling avslutad o det blev två st som tävlade om mina snygga shades o så Honey som förklarade att hon verkligen inte ville vinna dom....=P

Så det blev Mallis o Emma som tävlade om dom o jag fick ju värsta beslutsångesten då jag skulle välja vilken av dom som skulle få vinna dom...Men då jag läst kommentarerna om o om o om igen så kom jag fram till att den ena av kommentarerna faktiskt handlade lite om mig oxå....O en sån kommentar gör ju att man blir lite glad faktiskt....Så vinnaren av mina snygga shades är EMMA...=D
Så nu hoppas jag att hon verkligen kommer att få nytta av dom i sommar o det är ju bättre att dom kommer till användning än att dom ska ligga här hemma i en låda....=)



Här har ni bild på mig o vinnaren av shadsen...Blidde en gammal bild för min blogg vill inte lägga upp nya bilder längre...=P


Skriv något till mig
Postat av: Honey

Hahaha, se så bra du förstod mig asg

Hoppas Emma vart glada över shadsen =)

2010-06-20 @ 20:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0