Last....=P

Jag tycker egentligen inte att jag har så mkt laster här i livet men det finns ngt som jag inte skulle kunna klara en hel vecka utan...O då pratar jag inte om choklad eller ngt annat ätbart utan denna last är drickbar...=P

O som tur är så får jag alltid ha min last för mig sj då ingen i min närhet typ delar min last...Finns några få som kan dela en flaska med mig men inte är ni många....Maria o Camilla vet jag tycker om den lika mkt som mig så vi får väl ta en kväll framöver o släcka våran törst med lite sånt här.....=)



Ja en sån i veckan slinker ner i min matstrupe iaf är väl lite som en drog kanske o det är sjuuukt jobbigt om man åker för långt söderut för då är det kanske inte ens säkert att man kan få tag i en Dr Pepper....=P
Så egentligen gör jag bäst i att ladda med ett lager i väskan om jag ska bort så jag är säker på att jag kan få min veckoranson av denna gudabenådade dryck.....=)

Herregud sicket viktigt inlägg det blev idag....Men motivationen är inte på topp direkt just nu....Hoppas snart va uppe på fötter igen så jag kan känna mig glad igen....Är så konstigt att så fort jag blir nöjd o glad med mitt liv så händer ngt som vänder upp o ner på allt o jag är tillbaka på ruta noll igen...=/

Men jag kämpar på o hoppas att det snart vänder igen....Saker o ting ska nog bli som jag vill ha det iaf....=)


Skriv något till mig
Postat av: Honey

Åhh så gott med Dr Pepper yam

2010-06-05 @ 23:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0