Måndag....=S

Efter att ha jobbat heltid i fyra dagar förra veckan o en dag denna veckan så är jag redan sjuuukt trött o förstår inte alls hur jag ska orka....O visst det skulle säkert bli bättre av att jag gick o la mig i tid men jag kan ju inte sova då jag lägger mig heller....Alla tankar som snurrar runt i skallen blir jag ju tokig på o jag kan inte reda ut dom på ngt sätt alls....Men till slut så reder väl allt ut sig o jag kan sova o bli som folk igen....=)

Lillasyster är hemma nu igen o hon ska stanna här hela sommaren o vi började fira in sommaren 2010 med en utgång såklart....Vi hämtade upp Marlen i stan o så gick vi på Plaza och roade oss ett antal timmar o det var såååå roligt....=)
Fick skaka loss rumpan till en massa bra musik o som vanligt så hände det en massa skoj o jag glömde ju ta med kameran som jag hade tänkt plocka med mig....Men jag ska komma ihåg den nästa gång vi går ut o roar oss hade jag tänkt....Måste ju visa bildbevis på hur kul vi faktiskt har det varje gång som vi går ut....=)

Nu ropar sängen på mig så jag vänder dit istället.....=)

Lovar att blogga längre imorgon om jag känner att jag orkar....Har en liten torka för stunden bara....=/

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0