Sommar???

Jag tror att sommaren är här eller jag trodde det igår o i måndags iaf men idag så vette tusan om det har varit sommar...Idag har det kännts som man bott i Borneos regnskog (tror bestämt att dom har regnskog där) fuktigt i luften o väldigt kvavt o sen så valde himmel att öppna sig vid 10 tiden...O den mängden regn som kom kändes som 100-tals liter för herregud så mkt regn det kom....=S
Men imorgon så har solen lovat att komma fram igen så jag hoppas verkligen att den håller sitt ord så jag inte behöver bli besviken....=)

Så vad har då hänt sen sist....Jag har firat midsommar ute i skogen o det var väldigt trevligt måste jag säga...Åt en massa god mat o lekte trevliga lekar o spelade kubb...O dansade en sväng runt stången oxå en stång som vi alla hade pyntat såååå himla fin med blommor o blader....=)
Dagen började vid 13 tiden ungefär o den avslutades vid 03:00 för oss tappra som höll ut hela kvällen/natten o eftersom jag intog lagomt med dricka under hela dagen så mådde jag väldigt bra då jag vaknade vid 11 snåret...=)

Jag jobbar som vanligt o det börjar bli liiiite kämpigt nu med mina hel dagar då jag sitter med på alla 3 måltiderna månd-torsd o sen vissa fredagar oxå....Egentligen kanske det inte låter som direkt jobbiga dagar men om man någon gång arbetat inom förskolan så förstår man min sits lite bättre tror jag....Men från o med nästa vecka så går jag på ett annat schema som inte direkt är så mkt bättre men jag kanske kan få andas lite iaf om jag har tur....Just nu ser jag dock mest fram emot de 2 två veckors semester som är inplanerade v 30 o v 31....Men om värmen o solen kommer tillbaka så gör det mig inget att jag jobbar eftersom mitt jobb är perfekt då o vi kan vara ute o leka iaf....=)

Har inget alls o blogga om egentligen nu så det är nog lika bra att jag slutar tror jag....=)
Återkommer snart igen hoppas jag med ngn form av trevliga nyheter eller ngt som är värt att blogga om iaf....=)

Jag kan ju iaf meddela att jag avklarat ett års studier iaf o nu kan få ha lite ledigt i sommar....Fast det är ju med betoning på lite eftersom vi ska läsa litteratur under sommaren oxå...Men den är skönlitterär så det går förhoppningsvis bra tror jag...Kan ju läsa den i solen så jag har semester så det ska nog inte va ngt problem hoppas jag....=)

Skriv något till mig
Postat av: Marlen

Haha;) Den va så kul att jag inte kunde låta bli!O i den fart du kom har du ju nästan lyckats cencurera dig själv ;) Puss på dig!

2010-07-01 @ 09:08:49
URL: http://marlenai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0